Spørsmål og svar

Her har vi besvart vanlige spørsmål. Har du andre spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å ta kontakt med meg!

hei@imresgranola.no

Hvordan fungerer abonnementet?

Abonnement opprettes og administreres i periode.no sin løsning. Betalingen for abonnementet trekkes fra konto du har registrert i Vipps. Dette skjer den 15. i hver måned, varene sendes ut den 20. i hver måned. Hvis den 20. faller på helg/helligdag, vil jeg sende ut granolaen din påfølgende virkedag eller en dag tidligere.

Bindingstid/Oppsigelse

Det er ingen bindingstid på abonnementet. Pause abonnementet ved å sette produktene i 0 under "mitt abonnement". Du kan når som helst avslutte avtalen under mitt abonnement.

Hva koster levering?

Alle leveranser har fri frakt.

Hvordan sendes varene?

1-4 poser granola sendes som brev, større kvanta sendes som klimanøytral servicepakke. Hvis brevsendinger er for store for postkassen, får du hentelapp fra Posten. Leveringstid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.

Retur og reklamasjon

14 dagers angrerett

Du kan angre ditt kjøp, uansett grunn, innen 14 dager etter at du mottok varen. Av hensyn til hygiene og helsevern kan ikke varen returneres / angres dersom forseglingen er brutt.

For å benytte angreretten kan du sende angrerettskjema  til hei@imresgranola.no. Meldingen må inneholde ditt navn og en kort beskrivelse av hvorfor du ønsker å returnere varene. Om du angrer ditt kjøp må du selv betale for returfrakten.

Retur av varer

Vi anbefaler at du bruker en sporbar fraktmetode ved returen.
Ønsker du å returnere en vare skal dette sendes til følgende adresse:

Imres Granola
Stangåsveien 33b
1415 Oppegård

Se også fullstendige salgsbetingelser

Imres Granola
Stangåsveien 33b
1415 Oppegård

Org nr 985220921

Tlf: 40859041
Mail: hei@imresgranola.no
Besøksadresse:
Harriet Backers vei 30
1415 Oppegård
(Inngang ved vareleveringen)
© 2022 Imres Granola