Spørsmål og svar

Her har vi besvart vanlige spørsmål. Har du andre spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å ta kontakt med meg!

hei@imresgranola.no

Hvordan fungerer abonnementet?

Abonnementet opprettes og administreres i periode.no sin løsning. Betalingen for abonnementet trekkes fra konto du har registrert i Vipps. Dette skjer den 15. i hver måned, varene sendes ut den 20. i hver måned. Hvis den 20. faller på helg/helligdag, vil jeg sende ut granolaen din påfølgende virkedag.

Bindingstid/Oppsigelse

Det er ingen bindingstid på abonnementet. Du kan når som helst avslutte avtalen under mitt abonnement.


Hva koster levering?

Alle leveranser har fri frakt.

Hvordan sendes varene?

1-4 poser granola sendes som brev, større kvanta sendes som klimanøytral servicepakke. Hvis brevsendinger er for store for postkassen, får du hentelapp fra Posten.

Retur og reklamasjon

14 dagers angrerett

Du kan angre ditt kjøp, uansett grunn, innen 14 dager etter at du mottok varen. Av hensyn til hygiene og helsevern kan ikke varen returneres / angres dersom forseglingen er brutt.

For å benytte angreretten må du sende en e-post til hei@imresgranola.no, eller ringe 40859041. Meldingen må inneholde ditt navn, hvilket ordrenummer returen gjelder og en kort beskrivelse av hvorfor du ønsker å returnere varene. Om du angrer ditt kjøp må du selv betale for returfrakten.

Reklamasjon

Dersom du er missførnøyd med varen, eller det foreligger en feil på den, må du gi beskjed til oss så raskt som mulig. Dette gjøres ved å ringe telefonnummer 40859041 eller ved å sende en e-post til hei@imresgranola.no. Her opplyser du om ordrenummeret reklamasjonen gjelder, en beskrivelse av feilen / mangelen. Har vi levert en vare som ikke er av forventet kvalitet vil vi refundere dine utlegg, eller sende ny vare om du heller ønsker det.

Retur av varer

Vi anbefaler at du bruker en sporbar fraktmetode ved returen.
Ønsker du å returnere en vare skal dette sendes til følgende adresse:

Imres Granola
Stangåsveien 33b
1415 Oppegård