Her har vi besvart vanlige spørsmål. Har du andre spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å ta kontakt med meg!
Abonnement opprettes og administreres i periode.no sin løsning. Betalingen for abonnementet trekkes fra konto du har registrert i Vipps. Dette skjer den 15. i hver måned, varene sendes ut den 20. i hver måned. Hvis den 20. faller på helg/helligdag, vil jeg sende ut granolaen din påfølgende virkedag eller en dag tidligere.
Det er ingen bindingstid på abonnementet. Pause abonnementet ved å sette produktene i 0 under "mitt abonnement". Du kan når som helst avslutte avtalen under mitt abonnement.
Alle leveranser har fri frakt.
1-4 poser granola sendes som brev, større kvanta sendes som klimanøytral servicepakke. Hvis brevsendinger er for store for postkassen, får du hentelapp fra Posten. Leveringstid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.
Du kan angre ditt kjøp, uansett grunn, innen 14 dager etter at du mottok varen. Av hensyn til hygiene og helsevern kan ikke varen returneres / angres dersom forseglingen er brutt.
For å benytte angreretten kan du sende angrerettskjema til hei@imresgranola.no. Meldingen må inneholde ditt navn og en kort beskrivelse av hvorfor du ønsker å returnere varene. Om du angrer ditt kjøp må du selv betale for returfrakten.
Vi anbefaler at du bruker en sporbar fraktmetode ved returen.
Ønsker du å returnere en vare skal dette sendes til følgende adresse:
Imres Granola
Stangåsveien 33b
1415 Oppegård
Se også fullstendige salgsbetingelser